[Desktop Entry] Name=CD Player Name[ja]=CD¥×¥ì¡¼¥ä¡¼ Name[es]=Lector de CD Name[fr]=Lecteur CD Name[ko]=CD Àç»ý Name[no]=CD-spiller Name[hu]=CD-lejátszó Name[de]=CD-Spieler Name[pl]=Odtwarzacz CD Name[pt]=Leitor de CD Name[nl]=CD Speler Comment=CD Player Comment[ja]=CD¥×¥ì¡¼¥ä¡¼ Comment[es]=Lector de CD Comment[fr]=Lecteur CD GNOME Comment[hu]=CD-lejátszó applet Comment[ko]=CD Àç»ý Comment[no]=GNOME CD-spiller Comment[de]=GNOME CD-Spieler Applet Comment[pl]=Odtwarzacz p³yt CD Comment[pt]=Leitor de CD Comment[nl]=CD Speler Exec=cdplayer_applet --activate-goad-server=cdplayer_applet Icon= Terminal=0 Type=Application